..."you should be so proud...." - Reisverslag uit Singapore, Singapore van terri egbers - WaarBenJij.nu ..."you should be so proud...." - Reisverslag uit Singapore, Singapore van terri egbers - WaarBenJij.nu

..."you should be so proud...."

Door: t

Blijf op de hoogte en volg terri

19 Oktober 2017 | Singapore, Singapore

"...nou, ben maar blij mam..door die jetlag is het nu zonder kleurpotlood al donker bij je ogen...dat je lijf dat gewoon zelf doet hè, echt cool....."
(ajaj, wie wil de kids ook weer meegeven overal eerst het positieve van te bekijken..?..hi..)

Ja hoor, ondanks vele afspraken met zichzelf, kon ondergetekende het de afgelopen week toch niet laten met een trillend onderlipje en waterogen "afscheid" te nemen van lieve mensen...ach, wat zijn die paar maanden...maar men is een dweiltje of niet, niks aan te doen hè....

Wat deden de ninja's het ontzettend goed op de vluchten via Helsinki naar Singapore!! "you should be very proud, your boys did so well on this trip.." Uitgesproken door een oudere dame in posh-English klinkt het nog mooier. "I am madam, thank you, I certainly am, they're lovely.."

Dus daar zitten we nu, in het warme, leuke Singapore. Klein maar fijn appartement. Inclusief zwembad waar je, zoals het bord aan de zijkant zegt, je neus niet in mag snuiten. Gewoon lekker verfrissend dus, bij zo'n 32 graden buiten.

Ondanks dat de jetlag 's nachts voor wat wakkere uurtjes zorgde (het is hier 6 uur later dan in Nederland), is er overdag genoeg energie om van alles te zien.
Tempels, business towers, foodstalls, geairconditionde warenhuizen, speeltuinen (zie foto's )
En in de metro doen de Singaporeanen vrolijk mee met onze gekke-bekken-trekkende broertjes. Gelukkig hebben die, geheel uit eigen overweging ("anders denken die mensen dat we ze gek vinden..") besloten in deze contreien de spleetogen uit hun show-arsenaal te halen...

Kortom, het is hier fijn.
Over een dagje vliegen we naar Melbourne.
Hopelijk gaat bij jullie ook alles goed!

Liefs, x

Oh ja, al gespot: slang, hagedis, "tijger-duif"

En opa Bladel, kijk eens op de foto. Ze hebben hier dus gewoon jouw idee gepakt. Jam en pindakaas in 1 potje!

• 19 Oktober 2017 - 20:18

Daphne, Peer En De Kids:

Hallo Singapore Ninja's!

Het klinkt allemaal super zeg, echt top! En de foto's zijn geweldig om te zien, leuk om zo op de hoogte te blijven. Geniet er nog lekker van daar en alvast een goede vlucht naar Melbourne. De jongens zullen het dan vast weer goed doen, hopelijk zit er dan weer een soort van Mrs. Bucket langs ze

• 19 Oktober 2017 - 22:51

Marieke:

Fijn dat jullie een goede trip gemaakt hebben tot nu! Gave foto's, laat ik morgenvroeg meteen aan Sebas zijn grote ( kleine ) vriend zien! X

• 20 Oktober 2017 - 22:19

Emma:

Heey juf Terri,
    Wat een leuke foto's!!
    Geniet ervan en super de puper veel plezier!!

Liefssss Emma❤