....en dan.... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van terri egbers - WaarBenJij.nu ....en dan.... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van terri egbers - WaarBenJij.nu

....en dan....

Door: t

Blijf op de hoogte en volg terri

08 Oktober 2017 | Nederland, Eindhoven

........
- "Waar gaan we dan naar toe?"
* "Australië en Nieuw-Zeeland schatjes!"
- "Hebben ze daar ook poezen en mogen onze knuffels ook mee?"
* "Natuurlijk!"
- "Oké, vet!... En weten ze daar ook wat ninja's zijn?"
* "Uhm, ik denk het wel.... en anders vertellen we het gewoon...."
- "In onze taal?"
* "Nee, in het Engels...."
- "oh, gaaf, dan willen we wel mee!".........................




.....Ik kan kiezen
zal ik wachten
en nog even blijven staan
of zal ik op ontdekking
een nieuw avontuur aangaan

.....Ik kan kiezen
blijf ik wachten
op een goed en juist moment
of heb ik in de tussentijd
de hele wereld al verkend
.
.
.
Instagram: ter_egbers

  • 09 Oktober 2017 - 11:51

    Isa:

    hoi juf terri veel plezier op vakantie in nieuw-Zeeland en Austrlie!

  • 09 Oktober 2017 - 19:35

    Daphne:

    Hé Ninja's! Dan ineens nog maar 6 nachtjes slapen....!!!! The Final Countdown, yes!! Succes met de laatste voorbereidingen en de inpakstress

  • 17 Oktober 2017 - 12:18

    Hanneke:

    Hé Ninja's
    En weg zijn ze.........
    Hopelijk een goede start/vlucht gehad. ..Vanaf nu genieten.
    En super leuk dat Ineke onderweg is naar jullie......;)

  • 18 Oktober 2017 - 16:29

    Marieke:

    Geniet ze!! Wij spieken af en toe al met Melle en Nora of er Ninja nieuws is ; )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

terri

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 728
Totaal aantal bezoekers 12260

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2017 - 30 December 2017

yesss, met de ninja's naar Oceanië

Landen bezocht: